30denní plán - Pokročilý

Kód: 422
Neohodnoceno
1 Kč
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…

Detailní informace

Detailní popis produktu

30DENNÍ TRÉNINKOVÝ PLÁN

OD ZKUŠENÝCH TRÉNÉRŮ Z FRESHKRUHÁČE​

Naše know-how z desítek tisíc tréninků v našich 4 tělocvičnách jsme za posledních 8 let pilovali a sestavili díky těmto na trhu jedinečným zkušenostem jednoduchý, přehledný a efektivní tréninkový plán.

Trénink je kompletně bez pomůcek. Zvládneš ho tedy cvičit kdekoliv.

Je jednoduché ho následovat, budeš mít výsledky!

Skutečná výzva pro všechny, kterým je Začátečnícký plán málo!

Kromě krásného plánu v PDF o 35 stranách získáš také přístup k členské sekci, která tě jednotlivými tréninky provede krok za krokem. 

Podařilo se nám nad rámec plánu zapojit i motivační prvky, které tě udrží na správné cestě za lepší kondicí.

Testování, vážení, měření – to všechno tě čeká, když se zapojíš do této výzvy!

 
Začít můžeš kdykoliv!

Veškeré materiály, naše know-how a bonusy máš napořád

Videa k plánu jsou aktivní 60 dní! Tak se neboj, že ti něco uteče. Na všechno máš času dost

CO 30DENNÍ PLÁN OBSAHUJE?

 

30 DNÍ, KTERÉ TĚ POSUNOU

Plnohodnotné videotréninky pečlivě poskládané v unikátním pořadí

Motivace a výzva!

Sledování progresu

20+ videotréninků a další bonusy, které s tebou trenér celé odmaká.

Žádné zkrácené tipy na domácí cvíčení.

Žádné půlminutové ukázky tréninku.

Pěkně poctivě odmakaný plnohodnotný trénink.

Trenér v průběhu cviky ukazuje A VYSVĚTLUJE TECHNIKU!

Takže máš 100% jistotu, že cvičíš správně!

Nemusíš se starat ani o časomíru, ani o to jaký bude další cvik. Naše videotréninky mají přehlednou infografiku!

Můžeš se soustředit jen na svoje cvičení!

9 fitness receptů ZDARMA vč kalorických hodnot!

Kalorickou kalkulačku.

Program kompletně v ČEŠTINĚ!

 

Máš za sebou již plán pro začátečníky a chceš se posunout?

Nebo jsi zkrátka jeden z těch zdatnějších a začátečník je pro tebe málo?

Nevíš ale kde začít, nebo jak si plán sestavit?

To všechno řešíme v našem plánu!

Každý to známe: Únava, lenost nebo prostě jen nevědět, co mám vlastně cvičit. 

Když přijdu domů z práce, tak to poslední co chci, je přemýšlet, zda a hlavně co vlastně mám cvičit. 

Nebo celý den pobíháš po domácnosti, staráš se o děti, dům, zahradu? Nestíháš k tomu ještě vymýšlet nějaký tréninkový plán. Máš tak tak akorát čas pro sebe, aby sis na 30 minut denně zacvičila. A to určitě ne ještě každý den.

Každý jsme si to zažil. To je normální. Člověk má jen omezenou zásobu energie a omezený čas. Víc zkrátka nezmůže.

A S TÍM VŠÍM TI POMŮŽE NÁŠ 30DENNÍ PLÁN PRO POKROČILÉ!

Jasně a přehledně připravený tréninkový program, který je nejvíc efektivní, jak to jen jde. 

Nečekej žádné složitosti. Žádnou raketovou vědu. I když za plánem stojí naše know-how od statisíců klientů!

Právě ohromný počet tréninků (desítky tisíc) a vedoucí postavení na trhu kruhových tréninků nám pomohlo přetavit know-how nasbírané za roky dřiny do srozumitelného plánu.

Pro všechny, kteří hledají výzvu.

Za celou dobu naší práce s klienty jsme si všimli opakujících se vzorců. Vzorce pohybu, vzorce chování, vzorce chybování. To všechno jsme postihli v našem plánu. A celé naše know-how ti naservírujeme jako na talíři. Ušetříš tak roky dřiny, kterými jsme si my prošli.

Pro ty, které zajímá téma více do hloubky, je vše v našem EBOOKu popsané. 

A kdo naopak chce prostě začít cvičit, členská sekce je vytvořena tak, že na 2 kliknutí (1. zaplatit -> 2. kliknout :)) už můžeš cvičit.

Denně ti tréninky nebo protahování a jiná cvičení obsažená v plánu, zaberou jen několik minut. 

Ale ten progres. Ten bude znát po 30 dnech.

A jak to víme?

Zabudovali jsme do tohoto plánu i mechanismy, které ti pomohou tento pokrok měřit, sledovat v průběhu, a na konci vyhodnotit.

Uvidíš tak černé na bílém, jak ses zlepšil/a – a to jak s výkonem/kondicí, tak na váze/tělesných měrách.

V plánu je to zkrátka podchyceno vše od tréninků správně poskládaných za sebe, přes správnou techniku provedení cviků, až po měření a motivaci.

A pokud by náhodou ani to ti nepomohlo udržet se na trati, vždycky nám můžeš napsat na mail nebo zavolat a my ti rádi vynadáme za to, že to flákáš

Tento plán je skutečnou výzvou pro ty, kteří jsou zvyklý se hýbat alespoň 4x týdně. 

Tréninky jsou vyvážené tak, aby nedošlo k přetrénování, ale zároveň tak, aby tréninky přinášely výsledky. Ideální je kombinace s pestrou a vyváženou stravou. Pak není možné nemít výsledky!

To zní dobře, co?

Tak na co čekáš?

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: